onsdag, september 13, 2006

ping-johan

Eftersom jag mailade den där Johan som har hand om nyligen.se om att jag ville byta namn(vilket han KIRRADE* på en sekund ungefär, bye bye "jagtänkeralltsåärjagsingel") så kom jag att undra om han själv läser några bloggar. Och vilka i så fall.
Jag är fan nyfiken. Ska jag maila honom och fråga kanske?



*Kirra är ett underligt ord. Det låter som en leksak, eller en ställning på en lekplats. Ett flicknamn kanske? Kirra Karlsson. Ikeahyllan Kirra. Fast ikea har alla ggr haft ngt som heter kirra.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hoho, så enormt många bloggar följer jag inte :)

13 september, 2006 19:08  
Blogger vandrarvild said...

Hur många är det då, på ett ungefär?

13 september, 2006 22:56  
Blogger Aronson said...

Oops. Han läser tydligen din...

:-/

13 september, 2006 23:27  
Blogger vandrarvild said...

Aronson: Eller så kollade han bara in här eftersom jag mailade honom häromdagen och ville ändra namn och... äh, jag vet inte, haha. Det är väl trevligt om han läser den här. Dessutom pingar jag så ofta att han kanske undrade om jag torrpingade[dagens nya ord; torr-ping.] eller om jag verkligen skrev.

13 september, 2006 23:32  

Skicka en kommentar

<< Home