onsdag, september 13, 2006

bäst

Min darling är världens bästa. Nu tycker ni ju så klart att era darlingar är världsbäst men nejnej, ni har fel.
Min darling har ett underligt morgonhumör innan han fått i sig kaffe och kan bli lite störd när MFF förlorar en match men annars är han bäst. När jag ringde dit och var ledsen så säger han "Vi fixar det där bejbi! Oroa dig inte! Kom ner nu så åker vi upp sen och hyr en bil..." o s v,
Jag tror honom. Det ordnar sig. Jag åker ner nästa vecka och kommer upp igen när tillfälle ges.
Jag får väl dela upp det som ska med och inte ska med för mamma sa att hon kunde packa lite medan jag var nere.
Eeeh, LåtmigtänkaOKEJ!
Så nu är det dags att gömma handbojorna och mammaförbjudna saker. Säkrast att med dem ner till skåneland på en gång.

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Jaaa, skynda dig hit! Jag dör lite av längtan efter dig. Okej, det var väl en liten överdrift, men jag längtar!

13 september, 2006 21:27  
Blogger vandrarvild said...

du får gärna dö lite med. det låter så trevligt.

13 september, 2006 22:53  
Anonymous Anonym said...

det låter som om du är på väg! det ska blir spännade att se vad som händer när du väl är framme. eller framme? det är väl en ny väg som börjar där. att flytta är befriande. och lite lämnar du ju åt ödet som får fixa fram pengar och trevliga hjälpsamma människor på vägen :)

14 september, 2006 21:39  

Skicka en kommentar

<< Home