torsdag, augusti 10, 2006

Fragment

Jag vet inte vilket inlägg hon/han kommenterat för sånt ser man tyvärr inte i inkorgen dit kommentarerna kommer*, men tack tack tack Fragment för snälla ord som läses under en kväll av tvekan.


*och man orkar inte kolla alla blogginlägg månader tillbaka för att se om något tillkommit. Det bästa vore ju om de som kommenterar på gamla inlägg bara skriver i kommentaren på det senaste inlägget och även vilket inlägg de menar. för jag är så jävla nyfiken av mig juh!

6 Comments:

Blogger listoplisto said...

Jag har också stört mig på det där... inläggets namn borde stå i ämnesraden på mejlet man får.

10 augusti, 2006 22:10  
Blogger vandrarvild said...

Absolut! Eller en länkadress i alla fall. Störigt som fan. För någon månad sen fick jag ett " jag gillar också vargar", och det var alla gånger på ett skitgammalt inlägg så nu kunde jag ju inte kolla in personen som kollat in mig. gaaaah!

10 augusti, 2006 22:12  
Blogger listoplisto said...

Om vi hittar blogger's huvudkontor så kan vi demonstrera! *S*
Jag målar plakaten om du tar med lite vin, så kan vi fylleskråla "meeeer länkar i meeeeejlen" ;-)

11 augusti, 2006 09:50  
Blogger vandrarvild said...

Givet! baginbox-vinet fixar jag! :)

11 augusti, 2006 11:10  
Anonymous Anonym said...

This is very interesting site...
» » »

08 oktober, 2006 04:41  
Anonymous Anonym said...

best regards, nice info Amateur wifes naked

28 februari, 2007 20:15  

Skicka en kommentar

<< Home