onsdag, augusti 23, 2006

Beklagan över allt jag missar på teve

Okej. Nu är jag förvirrad: Samma personer som är med i "[På] Heder och samvete" är de som är med i NCIS?

Eh? Va?

Jag missar en uppenbarligen massa 'viktiga' saker när jag inte följer en massa 'viktiga' program på tv. Folk frågar om jag kollar på den eller den dokusåpan men jag ursäktar dem med att de inte känner mig tillräckligt bra för att veta vad jag anser om sådant.
Vill jag se människor som skamlöst och skoningslöst exploateras räcker det med att se en reklamfilm för den nya bästigaste superdupigstrongaste hårstylingsprodukten. Trånande silikonbrudar och upppumpade bratiga killar.
Vem behöver mer än det?

7 Comments:

Blogger K said...

i MALMÖ?! NU?!

23 augusti, 2006 13:34  
Blogger vandrarvild said...

jä, bäjbi, det är jag!

23 augusti, 2006 13:39  
Blogger crrly said...

Ehm, va, vem frågar sånt?! Dryga skåningar? ;D

23 augusti, 2006 14:45  
Blogger Aronson said...

Jag kollar aldrig på dokusåpor. Inte på reklamen heller.

Och tänk: jag överlever ändå...

=)

23 augusti, 2006 15:49  
Blogger Grus said...

För var det religion numera är det TV som är opium för massorna.

23 augusti, 2006 16:26  
Blogger Bianca said...

bästa på heder och samvete-avsnittet ever! (eftersom NCIS är så mkt bättre smittade det av sig på på heder och samvete!)

24 augusti, 2006 09:53  
Blogger vandrarvild said...

Crrly: nejdå, ingen drygt sådan; vi är på lära-känna-varandra-stadiet fortfarande.Jag tror det tar ett tag innan man förstår min världsbild riktigt så...

Aronson: Nej, jag har alldeles för lätt att lära mig reklamfilmer så därför hatar jag dem och hånar dem högt framför teven hela tiden. Det kanske skulle vara rätt skönt att inte ha teve?

Grus: Ja, jag har tänkt på det med. Den nya guden är hollywoodnyheterna, typ. Scary.

Bianca: Men var de NCIS-snubbarna som var med i ett heder och samvete-avsnitt alltså? Det var det jag inte fattade riktigt. NCIS är i alla fall bättre, för de har roliga tjejen på labbet...

24 augusti, 2006 11:37  

Skicka en kommentar

<< Home