tisdag, juni 27, 2006

MER KNAAAAAARK

I några dagar har jag försökt se Troja. Ni vet, filmen där Brad Pitt springer runt i rustning och muskelben och ser ut sådär som bara Brad Pitt kan.

Och jävlarihevetesfan vilken kass jävla rulle. Jag klarar av en kvart åt gången, sen går jag och gör annat och glömmer att jag har videon på. Glömmer att jag tittar på film.

Om en film inte kan hålla mitt intresse mer än en kvart åt gången så är det en film som inte är vidare bra.

..och orlando bloom ser så jävla fjantig ut, och när jag stängde av filmen med en suck nu sist jag försökte kolla så hade eric banas karaktär just dött och Troja är den enda film han är med i där han inte ser ut som en skitnödig bajsfjant.


Gaaaaaah, jag vill ha filmknark, ge mig TV-knark och gör mig bildhög på illusioner om alternativa världar och andra verkligheter.




Min handled är f ö bättre idag, men knappast helt bra, jag har haft stödet på hela dagen men tog av det när jag kom hem, men jag vågar inte göra något avancerat, som att bära något med den handen. Jag gissar mig till en viss hybris genom att inte ha stödet på nu; jag kommer nog få ont som fan senare ikväll men då tar jag itu med det då.

3 Comments:

Blogger crrly said...

Låter som om damen behöver en porrfilm, hahaha.



Har skrivit kommentarer lite här o där nu, läst ikapp.

Fast taskigt att ta bort länken till mig....... :p

27 juni, 2006 18:53  
Blogger crrly said...

*kollar igen* Ahaaa, hrm, där var jag ju, det var inget! :)

27 juni, 2006 18:53  
Blogger vandrarvild said...

men daaaarling, aldrig att jag tar bort länken til DIG heller!!!!!

meh, porr är trist som fan. vill hellre ha D...

27 juni, 2006 19:35  

Skicka en kommentar

<< Home