måndag, juni 26, 2006

saker att skriva om när man inte får lyssna på P3 utan tvingas höra på mesig lokalradio

Jag har ännu mer ont i handleden nu.*buhu*
Alvedon OCH Zon-kräm funkar inte. Dessutom är jag blå på handleden där under tummen nu. Fan så störigt. Om jag hade ramlat åtminstone, eller supit mig redlös och bara klantat mig; då hade det kanske varit värt.
Nu sov jag ju rätt skönt när jag sov handen sned, så det var nog rätt värt ändå. Men ändå!

Var hos sjuksyster(företaget har välsignats med en egen och mycket charmig söt sjuksyster) som kletade in min arm med zon-kräm och gav mig en stödskena till handleden som jag nu sitter här med. Jag kan inte trycka med handen, inte hålla muggen eller vattenflaskan. M som jag jobbar med nu i några veckor tror det är en inflammation i muskeln. Vi får helt enkelt se.


På tal om ngt helt annat så låter vår marknadsassistent för företaget jättemycket som Crrly på rösten.



PS. Inse ironin i att första delen av wordverificationen är just ONT...

5 Comments:

Blogger listoplisto said...

Ont suger! Krya på dig! :-)

26 juni, 2006 20:20  
Blogger vandrarvild said...

tack detsamma! :)

27 juni, 2006 07:52  
Blogger crrly said...

Va, vad läskigt! Hahaha! Måste ringa och snacka med honom/henne nån gång då!!! ;)

27 juni, 2006 18:48  
Blogger vandrarvild said...

Crrly: jag pratade med henne igår och sa att "Du låter precis som min kompis Crrly på rösten" och så skrattade hon, som du, och sa att ni kanske är dubbelgångare. Lika glad som du är hon i alla fall :)

28 juni, 2006 09:03  
Blogger crrly said...

Vad roligt!!!!!!! Har du sett mänschan i verkligheten då?

29 juni, 2006 16:01  

Skicka en kommentar

<< Home