söndag, juni 18, 2006

Kodak Moment

Nu är det nog dags att nappa på Hittegodsexpeditionens förslag om regndans.
Så jag tänkte ha min egen dans här i rummet och hoppas att den inte får vattenledningarna att brista(för murphy tycker sådant är roligt att göra). Jag har ingen trumma men om jag spänner ut magen och slår på den så borde effekten bli ungefär likadan. Och jag kan joddla och dansa i ring, och sen tända ett ljus och samtidigt skvätta vatten över mig själv som en symbol för regnet som jag vill ska falla.
Vad tror ni, det borde väl funka?

2 Comments:

Blogger crrly said...

Det kommer nog att funka alldeles för bra lagom till midsommar, tack så jävla mycket.

Vill du ha vatten så ställ dig i duschen.

:p

18 juni, 2006 23:13  
Blogger vandrarvild said...

jamen, idag är det i alla fall mulet här! :)

19 juni, 2006 07:51  

Skicka en kommentar

<< Home