söndag, juni 18, 2006

Jävla sol

För en timme sen hade jag + 40 grader precis utanför fönstret. Här inne var det "bara" 29,8.
Jag har tråkigt.
Det är för varmt och jag har en massiv huvudvärk på gång. Jag ringde D en sväng och vill prata mer med honom idag, bara dösnacka om allt och inget men han har bara mobil och efter fem minuter blir jag stressad över att det kostar en massa så vi kommer aldrig igång att prata riktigt
...
Så nu sitter jag här och har skittråkigt OCH det är för varmt OCH jag har huvudvärk och dricker vatten hela tiden men det hjälper ju inte. Jag blir alltid rastlös när jag inte mår bra. Om jag inte har feber eller magont och däckar förståss, men för det mesta blir jag mest irriterad av smärta.

Om det börjar regna ikväll kommer jag springa ut på gården och plaska i vattenpölar. Himmelen är aningens disig men inte tillräckligt. Just idag är det bara badrummet här hemma som är svalt, men vad ska jag göra där inne? Läsa en bok, sittandes på toa? Meditera i mörkret? Hm.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag håller på att avlida av värmen. sen om det är den utifrån eller min feber, det vet jag inte, men svettas, det gör jag...*suck* jag vill ligga på stranden!

18 juni, 2006 13:08  
Blogger vandrarvild said...

stranden? uuuh. jag vill stå mitt i ett piskande sommarregn, medan åskan får allt runtomkring att vibrera.

18 juni, 2006 18:25  

Skicka en kommentar

<< Home