torsdag, maj 04, 2006

Om kreativitet och gnäll

3 Comments:

Blogger Peter Madison said...

Min nyfikenhet gjorde att jag ju inte kunde låta bli att trycka på länken!! Visst, min käre broder har ju rätt. Han brukar ha det......!

04 maj, 2006 11:25  
Blogger vandrarvild said...

hehe, jag skrev lite så med, för att jag visste att du inte skulle kunna låta bli att kolla, hahaha.
Men jo, det är klokt skrivet av honom :) Jag har i alla fall funderat på det där idag och ska faktiskt skriva lite mer på min bok idag bara för det han skrev där... orsak och verkan du vet.

04 maj, 2006 16:53  
Blogger Anders said...

I och med att jag plötsligt upptäckte den här länken tänker jag också vidare...
Det handlar om att göra varje sak fullt ut. Att faktiskt våga göra det.
Skriva fullt ut. När man gör det.
Att vara pappa fullt ut, gäller mig när jag är med barnen.
Att laga mat fullt ut, när man sysslar med det.
Och, faktiskt, lata sig fullt ut, när man gör det.
Det sista har jag svårast för.
Det är spacelounge bättre på...

Ha det så bra vandrarvild!

06 maj, 2006 19:29  

Skicka en kommentar

<< Home