onsdag, maj 03, 2006

no wayne

Även om jag inte snor saker i vanliga fall så muttrar jag lite över att Örebro inte har ett "Waynes coffee" så att jag kan sno med mig två av deras allra största mörkblå muggar.
Ska jag be D göra en kupp i Malmö innan han kommer hit, och fika på Waynes två dagar i rad och sno muggar till mig? Det är inte PK alls, eller moraliskt riktigt men.... men..... Jag har inte sett sådana muggar i nån affär heller, hade jag det skulle jag vilja ha dem röda utan text.
Men åååh, waynesmuggarna är fina, vill ha!

...denna mugg-mani hos mig.
Fel typ av mugg får innehållet att smaka vekt, rätt mugg gör min dag strålande
(och nu borde jag, passade för mitt humör, komma med nått trist skämt om hur jag ler i m(j)ugg...? Ett skämt passade D och mig, vi drar sådana hela tiden och skrattar töntigt åt det).

Jag funderar på att bli kumpan med syrran i Mitt liv som död (ännu ett trist och långsökt lågt skämt f ö)