torsdag, maj 04, 2006

o-tur

Darling-D har inte råd att komma till mig den här månaden. Det visste jag ju men hoppades ändå att något skulle dyka upp så att det kunde lösa sig. Givetvis är jag besviken men när ska man ge upp hoppet; på en gång eller kan jag få behålla det lite till? Jag kan inte riktigt lägga ner det när jag vet att man kan boka biljetter nu om vi bestämmer datum, och komma undan med ToR för bara 400 kr.

Om tre veckor börjar jag sommarjobba. Det där blogg-postgirokontot vi skämtade om kanske vore en idé ändå.

3 Comments:

Blogger Peter Madison said...

Jag brukar gå å lämna in tips på oddset ibland. Tänker göra det idag också. Om den går in kan jag kvittera ut smått gigantiska 253kronor. Min avsikt är att stoppa in det på ert bloggkonto så ni har möjlighet att träffas! Matcherna som ska gå in är FC Köpenhamn, Bröndby, Arsenal och Real Madrid. Håll tummarna!!/Kram.

04 maj, 2006 10:59  
Blogger vandrarvild said...

Åh, ja, jag håller tummarna! Tack! :)

04 maj, 2006 16:54  
Blogger crrly said...

... och vi ska INTE upp på ett bra tag. Tyvärr!!! :)

04 maj, 2006 20:53  

Skicka en kommentar

<< Home