fredag, mars 31, 2006

Räddad

Jag har säsong sju av Buffy att titta på
och mamma handlade mat till mig. (Tack sötaste mams och paps!)
Är helgen räddad nu?
Kanske lite.
Det bästa är nog att mamma anser att ost är en basvara.
För mig är det lyx, så nu får jag lyxmackor!

Har inte orkat skriva idag. Igår satt jag mest och strrade på datorn och loggade sen ut från blogspot igen. Har varit skapligt trött eftter att jag jobbat trots att det inte är vidare ansträngande.

Men jag konstaterade i alla fall hur grymt understimulerad jag faktiskt är. Jag har tappat allt, all nyfikenhet och den där glöden och... Och jag kom på mig med att tänka att jag faktiskt inte hade något som motiverade mig, och det i sin tur ledde till att jag konstaterade att det är för att jag är understimulerad. Jag har en massa hjärna här som inte har något att göra!!! Då är det inte så konstigt jag är så jävla rastlös/uttråkad/ deppig o s v

Så.. jag vet inte... jag får väl börja med korsord? Virka pannlappar? Brodera?

Har en ny glad-låt: Creedence Clearwater Revival- Lookin out my backdoor. Den är så KLÄMMIG! *haha* Okej då, den är inte klämmig. En farfarsfigur skulle kanske använda det ordet(just därför är det så roligt!) men jag blir bara glad av den.
Jag minns faktiskt inte vart jag hört dem men någon i min barndom lyssnade på Creedence för jag har lugna lite glada minnen av dem. Men vem det kan ha varit har jag ingen jävla aning om. Syrran är det inte för hon lyssnade mest på Gyllene tider (say no more...) och jag kan inte minnas att mamma och pappa lyssnade på musik så mycket. Själv lyssnade jag på Tracks och är tillräckligt gammal för att minnas Bagen med Cia Berg. Jag har vänner som inte ens var födda när det sändes...