fredag, februari 24, 2006

plan

Det kanske är bra, att ens planer för dagen ändras och man står utan några alls?
E har 39 graders feber och kan inte komma, jag får göra min klädrensning själv men lurar på om jag ska ringa pappsen om plastsäckar men kom på att jag nog har en hel rulle i köket ändå.
Synd. Annars hade jag kunnat få honom att handla mat till mig, jag får pengar först på måndag och det enda jag har att äta är ris och kidneybönor på burk (inte min favoritböna)

men jag klarar mig alltid på ngt sätt. Jag hävdar ju det och det händer hela tiden:
jag klarar mig och 'det värsta' som kan hända är egentligen att jag avlider
och inte ens det skrämmer mig speciellt mycket.
För mina allra sista pengar ska jag handla havregryn och lök.

2 Comments:

Blogger Vilse said...

Gillar din inställning!

Och kom ihåg att det som inte dödar det härdar... ;)

24 februari, 2006 12:07  
Blogger vandrarvild said...

så som nittioåring är jag stentuff. Det låter bra:)

24 februari, 2006 16:46  

Skicka en kommentar

<< Home