måndag, februari 13, 2006

nära

Tydligen borde jag vara nervös vid det här laget.
Det är i alla fall det som folk frågar mig om jag är, inför min resa och träffen med D.
Jag växlar mellan rastlöshet, otålighet och lätt panik men nervositet? Att oroa sig gör ju ingen nytta.
Jag lär alla gånger bli skitnervös imorrn på tåget men nu är jag mer fokuserad på att få saker klara här hemma.
Och alla osäkerhetstankar, varenda en, kommer att dyka över mig mitt i allt, jag väntar på den stunden, och spola bort all logik som jag bär på.
Men just nu är jag lugn och lite hungrig. Inte mer.

Om D är nervös vet jag inte. Jag märker väl det när vi ses.



Fikade med H idag, snabbfika. Lite mer skvaller om en bekant och hur lyhört det är hemma hos H, sådär att hon hör grannen under ha extremt högljudd sex och hur den som grannen knullar med skrattar när han kommer. Högt och länge. Undrar om det är lika länge som han kommer.
Det vore ju ganska kul.

Det kanske är därför han skrattar så.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Har för mig att jag har skrattat några gånger då jag har haft sex och kommit. Fast det har nog liknat mer fniss och jag har inte hållt på speciellt länge.

13 februari, 2006 19:02  
Blogger vandrarvild said...

men den här killem ska typ asgarva ganska länge! Jag är nyfiken, funderar på att åka hem till H nån kväll bara för att lyssna *haha*

13 februari, 2006 19:21  
Anonymous Anonym said...

Om du gör det, kan jag kanske få en rapport sen?

13 februari, 2006 19:54  
Blogger vandrarvild said...

givet, skulle jag åka dit och lyssna lär jag ju skriva om det sen!

13 februari, 2006 20:26  

Skicka en kommentar

<< Home