torsdag, januari 19, 2006

yrvaken

Nej, jag skrev inget inatt. I alla fall inte i bloggen. Istället skrev jag en mkt roande vampyrnovell och fick min önskade dos av K-kvinnan och kramar(verbala sådana) och varmt te och lite D och sen Sebbe-snack och lite mer D som nog inte sovit vidare mycket inatt.

Och idag fyller min pappa så jag ska till Kumla och det är om inte alltför många timmar så jag borde sätta igång nu.
Det är nästan lite förvirrande när det faktiskt händer saker, men kul som fan. Delmålen idag består av frukost, dusch, presentinköp, kolla busstid, sitta på buss i en massa minuter och förmodligen lyssna på tonåringar som gnäller minst lika duktigt på närkingska som jag kommer göra om jag stannar kvar i stan *gah* och jag är tvungen att dissa min dejt med en hund för en annan hund, eller rättare sagt tre andra hundar.

Syrran hade ringt pappa imorse för att gratta honom men han hade inte svarat. Senare hade han sagt
"Men va fan, jag måste ju inte stiga upp, det fattar du väl att jag SOVER halv åtta på morgonen!"
Min pappa och jag är verkligen släkt med varandra *hehe* Varför stiga upp när man kan sova lite till?
Själv steg jag upp halv tolv och nu ska jag äta en dunderfrukost så att jag slipper käka innan jag kommer hem från Kumla.
Kommer bryta min socker-pakt idag men det är ju för pappsens skull.
Om jag är söt och snäll (och för det krävs socker!) kanske han kör hem mig ikväll med.



...my god, jag behöver ett jobb.