onsdag, januari 18, 2006

gruppkram

Anna undrar vad min blogg ska döpas om till om jag träffar en kille.
Hm...
Plötslig känns inte namnet så genomtänkt, även om det var det i somras när jag tyckte att alla killar var idioter(Det finns ju ganska många sådana fortfarande så det är väl ingen större skillnad i min inställning egentligen) och faktiskt inte hade den minsta lust att träffa nån(det har jag ju inte nu heller egentligen, bara D).
Jag kan ju inte gärna kalla mig "Jag tänker inte, alltså är jag inte singel"...

Jesper föreslår "Lenas mysiga hörna".
Jag kontrar snabbt med "Måste jag bjuda på kanelbullar och sammetskudde att sitta på då?"
Sen säger han "Tokiga funderingar med Lena" eller "Bus å skoj med Lena".

Eeeehm..
Vilka BRA förslag, Jesper. Jättebra.
De är liksom sådär käcka och sådär mysigt kramgoa och jag måste bära flanell och plysch och säga:
"Här är vi alla snälla mot varandra för här på Lenas Mysiga BloggHörna visar vi alla Käääärlek och nu ska vi kramas, hi hi så tokigt och skojigt det här blev då! GRUPPKRAM!"

(Och jadå, jag tror nog att Jesper fattar att jag mobbas lite med honom....)

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

"Jag är kräsen, därför var jag singel"? ;-)

18 januari, 2006 21:26  
Blogger vandrarvild said...

hahaha, ja, det är ju ett förslag det med :)

18 januari, 2006 22:56  
Blogger anna said...

du kan inte ha såna myspysalternativ så man kräks innan man har börjat läsa iallafall.....

18 januari, 2006 23:35  
Blogger vandrarvild said...

tänker nog inte ha några myspysalternativ alls :)
Men det är en senare fråga; jag är f f singel...

19 januari, 2006 00:21  
Blogger crrly said...

Lenas LILLA blogg så klart...

:p

19 januari, 2006 15:27  
Anonymous Anonym said...

Ska du verkligen döpa om sveriges bästa blogtitel i alla kategorier?
I såna fall föreslår jag:
"Jag tänker, alltså är jag singel snart igen".

T

19 januari, 2006 17:09  
Blogger vandrarvild said...

Crrly: Mm, jag ska verkligen nervärdera mig själv på det sättet och undergräva min egen 'position' genom att kalla bloggen för något med orden 'liten',''obetydlig','små'(tankar) m m

T: Ah, smart titel! Jag ska helt klart överväga den, hahahaha! Trevligt att DU är tillbaka f ö...

19 januari, 2006 20:00  

Skicka en kommentar

<< Home