tisdag, januari 17, 2006

inlägg nr 872

Fikade lite snabbt med en internetbekant idag, och mitt i allt ramlade Anna in på fiket så Johan och jag hann inte riktigt prata. Mest kanske för att Anna och jag tillsammans verbalt mosar vilken syjunta som helst , så stackars Johan hade inte ens chans. Sen bröt vi upp rätt snart, lite synd kanske men å andra sidan hinner jag nu läsa boken jag fick av Johan, om Martinus, och se vad jag har att säga om det hela själv, så får vi väl ses igen eller snacka över msn.
Annars verkade han snäll och lugn. Tystlåten, men det är kanske mest för att jag snackade en del; han fick väl inte en syl i vädret. Plus att det inte är alla som är lika oblygt blyga som jag är emellanåt.

Handlade kläder idag, nu är jag pank men behövde verkligen nya tröjor, ska kolla efter fler erbjudanden, två för 99 kr och sånt. Behöver fler par byxor med. Och nya skor.
Någon som vill byta garderob med mig ett tag kanske?


Och föresten; Insolens är tillbaka. Hennes bloggstockning släppte rätt snart. Tur det.