onsdag, januari 18, 2006

tolv

Okej, jag är tolv och nyss sa klassen populäraste tjej någonting som jag tog åt mig av och jag är sårad och nästan 20 år senare kommer samma känsla fram igen när jag ser att en blogg jag läser har tagit bort mig från sina blogglänkar. Jag fanns där förrut. Jag är officiellt sårad och behöver en dos K-kvinnekunskap och klarsynthet och påhittade kvasivetenskaper och förmodligen en stor mugg hett te och en kram. Det är så synd om mig att jag ska... eeh... Äh, fan, jag kommer över det, jag dissar ju bloggar med jämna mellanrum jag med.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kram, och te och alltihop!
(fy, det var inte kul att vara tolv!)

18 januari, 2006 22:53  
Blogger vandrarvild said...

Lola: tack, det känns bra :)

Aniara: jag brukar tänka att den värsta åldern var mellan 12, 13 till 22 ungefär. Man hade ingen koll på nånting alls då ju. Fy fan. Min systerdotter är i tonåren nu och jag vill ibland luta mig mot henne och säga " Jag beklagar!" *haha*

19 januari, 2006 00:38  
Blogger crrly said...

Men KRAM!!!!

Vet hur det känns...

19 januari, 2006 15:28  

Skicka en kommentar

<< Home