lördag, januari 21, 2006

ragga

Ännu en dag som passerat så snabbt. Jag vet att jag kommer att ligga och vrida mig innan jag somnar för nu går jag mest och lägger mig för att jag inte hade mer att göra och är aningens för trött för att läsa men aningens för pigg för att däcka. Klockan är halv tre, det är skräp på teve och det snöar fortfarande ute. Jag har funderat på framtidssaker idag, inte sci-fi utan min egen framtid. Men det kanske är lite som sci -fi. Den känns i alla fall inte verklig.
Mer om det imorrn. Jag borde ragga upp nån att åka pulka med då. Innan snön försvinner igen menar jag. Undrar hur gamla killar när de tycker det är lite fånigt att åka pulka? Ska jag börja att fråga 50-åringar och gå neråt eller är det lika bra att lägga ner allt det där på en gång?

nä, blajblaj. Idag var det föresten en Steven Seagal-film på teve. Stackars D som missade den, vi hade kunnat hånat oss blå.

I rest my case.