torsdag, januari 19, 2006

date with a dog

Imorrn ska jag ta en promenad med en hund och hans matte för att se om vi gillar varandra. Jag gillar ju alla hundar, så jag är inte vidare orolig.
Sen ska jag, eftersom jag är hemma, i stort behov av motion och gillar vovvar som fan, vara hundvakt/dagmatte åt den här vovven som jag bara sett på bild men det ser ut som en tollare. Har sagt att jag kan ha honom här, känns bäst det, för att hund + matte bor i brickebacken och dit är det långt att gå för att hämta en hund och bara rasta den. Men vi ska i alla fall se hur vi kommer överens imorrn 17.30 *piip*
I mina ögon blir det skitbra; jag lånar en hund, får goset och halva ansvaret, plus motion och sällskap när jag vill gå mina promenader om dagarna, jag kommer bli pinnsmal inom en månad nu när jag dels inte har råd att käka och dels börjar röra mig en massa. Jag siktar in mig på en BH-storlek mindre inom några veckor(ja, vaddå, det är där jag märker det, hahaha).
Nackdelen är väl att jag måste börja kliva upp tidigare *ser ut i rummet med stora uppspärrade förskräckta ögon*


Dagens låtar: Isobel Campbell och Mark Lanegan: 'Rambling man' och 'Revolver'.
'Revolver'
är snäppet bättre...
Jag vill ha mer sånt!
Sen ligger Tiger Lous 'Like you said' jäkligt bra till idag med.

2 Comments:

Blogger crrly said...

Vad bra!!!! :)

19 januari, 2006 15:25  
Blogger ajja said...

Lycka till !

19 januari, 2006 17:27  

Skicka en kommentar

<< Home