onsdag, december 28, 2005

En alvpojke jag känner

Inatt satt jag på SD (!) och pratade med en Erik.
På SD-chatten.
Jag har verkligen ingen aning om vilket intryck jag gav honom. Vi får se om han pratar med mig igen.

Lite innan det, ungefär när emelie somnade, så pratade jag på msn med Sebbe.
Sebbe är min vän som jag alltid, oavsett vad vi börjar prata om, pratar sex med. Inte mellan honom och mig, utan bara rent allmänt, jag frågar om tjejer han har på gång och han berättar en massa.
Sex.
Jag vet saker om hans f d älskarinnor som de inte har en aning om att jag vet. Det roar mig att vi är så öppna med varandra. Man kan alltid säga de mest sjuka saker till honom och han hakar genast på.
Vi har känt varandra i sex år och han var bara nitton när jag först spanade in honom på nån åtgärdshåla vi satt på när vi var arbetslösa. Han såg ut som en alvpojke då, och nu ser han ut som en alvpojke med tuppkam.

Han var den det hela startade med, min fallenhet åt att alltid välja/hitta/dras till yngre killar. Sebastian som gjorde en tatuering och nu vill göra fler och fler. Sebastian som tjoar till på msn att man måste kolla på hans jeans via webcam så att de inte ser tjejiga ut. Sebastian som hade flickvän när vi träffades, en f d flickvän som avskyr mig som pesten fortfarande fastän det inte var jag som gjorde något; jag var inte i den som var i ett förhållande då, men tjejer förstår inte alltid sånt där.
Sebastian, sötaste Sebbe som man inte pratar med på ett halvår men ändå är vän med efter tre sekunder in på det nya samtalet. Jag hoppas han hänger med i sex år till och mer.