fredag, december 23, 2005

julkort

Föresten måste jag bara säga att jag inte skickar julkort. Har ine gjort det på många år, så om ni skickat ett till mig och jag inte skickat nått tillbaka så är det inte för att jag är sur eller dissar er: Julkort är bara inte min grej. Jag har inte ens samvete nog att känna att jag i mellandagarna borde skicka kort till dem jag fått av redan. Nopes. Julkort är inget jag sysslar med. Men tack för de jag redan fått, ett var från Sofia, via mailen. Smart drag. Men jag tror mer på det där julbrevet som hon nämnde att hon fått. Men massutskick känns lite.. slött.
(*säger hon som använder sin blogg till att säga till sina vänner att hon inte skickar julkort och att hon ska till sthlm, för hon är helt på det säkra med att de läser. Inbilska slyna. Men hon är rätt söt ändå.*)