tisdag, december 27, 2005

sökning

Hahaha, det här har man sökt på för att hamna på min sida.

*knula[ hahaha, fortfarande ett lika roligt ord när det stavas fel " Snela snela ska vi knula?"]

*tuttar indiska[ de ville se indiska kvinnors bröst antar jag? Inse deras besvikelse när de hamnar hos mig istället, lätt cynisk brud i örebro, noll tuttbilder, noll indiskt påbrå trots att hon nämner affären Indiska minst en gång i veckan.]

*skönt att onna [ ONNA är ett rätt kul ord med. I stil med 'knula']

*sten tavla fr. isis kunstelins blog [och så hamnar de hos min blogg när jag skriver om min undulat. Bummer...]

*att göra anden i glaset

*naken i min säng låttext

*jag känner mig övergiven

*snutt filmer från tsunami katastrofen [snutt? Korta filmsnuttar antar jag. Hoppas de inte menar 'snuff' för då ska de få ett skott i pannan]

*galen tant ringer till p3 [DET vill jag höra! Galen tant. När jag jobbade i växel första ggn var det en sajkotant som ringde varje torsdag och mitt i samtalet började hon kalla en för slyna och hora. Intressant...]

*på grund av foten så fick jag gå med träskor

*dating bloggar

*onanera blog[ Borde jag börja fundera över vad min blogg egentligen handlar om. Ta det hela som en hint?]

*look alike lena ph

*kallhäll knulla [ Been there, done that, men varför inte gå ner till konsum och ragga istället? SÅ stort är inte kallhäll.]

*eva dahlgren tuttar [jag har aldrig sett en bild på eva dahlgrens tuttar faktiskt. ]

*nyårsafton singel
Och sist:
* hundar utan hem. den enda sökningen som jag faktiskt kan relatera till.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

God Jul..Ville bara skriva att jag tycker så bra om dig...lev väl..fortsätt med skådandet både det oändliga och det genom..

27 december, 2005 03:30  
Anonymous Anonym said...

Vill du höra klippet "galen tant ringer till P3" så har jag det i datorn. Kan skicka över det om du är intresserad.

27 december, 2005 12:37  
Blogger anna said...

yes du är tillbaka....bra!

och tacka ja till att lyssna på den galna tanten, det är hysteriskt roligt!

27 december, 2005 14:18  
Blogger vandrarvild said...

P: tack. Och jag ska göra mitt bästa...

Evilhoney: ge mig adressen till msn så addar jag dig, 'Galen tant ringer P3'måste jag höra.

Anna: SÅ länge har jag väl inte varit borta, har jag? *funderar*

torsten: kul att man kan sätta spår i nån på det sättet! jag har alltid tyckt det bästa sättet att ventilera saker är att skriva av sig, hoppas det funkar för dig med.
Jag ser via min räknare (statcounter.com) under länkarna vilka som varit inne och varifrån de kommit o s v, och vilka sökord de skrivit för att hamna hos mig, rätt kul faktiskt!
Ha det bra!

28 december, 2005 00:02  
Blogger anna said...

det bara känns så eftersom jag har varit jätteledig och i n g e n har uppdaterat....

yes, jag är en bloggoholic....

28 december, 2005 00:53  

Skicka en kommentar

<< Home