torsdag, november 17, 2005

Mysterious skins

Vissa filmer jag ser måste sjunka in innan jag kan säga någonting om dem.
Med Mysterious skins är det så, men trots att det egentligen är ett tragiskt ämne så skrattar man faktiskt flera gånger, och det finns ett slags ljus i allt elände.
Nu efteråt, när det gått några timmar, så tycker jag att den här filmen är riktigt riktigt bra. Jag tror att man kan se den igen och lägga märke till nya saker varje gång. Skådisarna gör ett utmärkt jobb, jag har egentligen ingenting att klaga på, manuset är bra, kameravinklar och rubbet.

men jag ska se den igen någon gång.

nu ska jag sova, det borde jag ha gjort för några timmar sen. Helena kommer kl tolv, jag ska hinna dammsuga innan dess. Det ska bli kul att se hur långt jag egentligen hinner.

sov gott/god morgon.

1 Comments:

Blogger Supernova said...

I told you so. ;)

18 november, 2005 22:59  

Skicka en kommentar

<< Home