torsdag, november 17, 2005

'Platsen där silverfiskar lägger sig att dö'

tänk så poetiskt det skulle låta

om det inte vore så att den platsen hemma hos mig
var i min gröna isbitslåda.

R.I.P isbitslådan med alla miljoner silverfiskslik, numera inknytet i soppåsen.

när jag ätit frukost(jag tappade dock matlusten...) ska jag dammsuga ut alla vidriga små kryp ut varje vrå i varje skåp.

jävla äckliga gamla hus
ge mig brädor och spik, jag vill bygga om






Om det fanns en plats uppe på en ås där man tillverkade soppa
så skulle den platsen heta Soppåsen.

Hm

5 Comments:

Blogger crrly said...

Haha! Eller bara en ås med svamp?


NEEEEEEEEEJ, jag vill inte skriva kvzkkshh!!!!!! :(

17 november, 2005 12:50  
Blogger vandrarvild said...

sorry love men utan bokstavsjäklandet får jag femtioelva reklaminlägg om dagen.
Själv ska jag skriva szvcsxy

17 november, 2005 16:08  
Blogger kreti och pleti said...

Jag ska skriva ruthttqp.

Var glad att de inte är pälsängrar!
De är hemskt svåra att bli av med och de äter dina kläder.
Fast kackerlackor är nog värre. Får du sådana är det kört. KÖRT!

17 november, 2005 19:30  
Blogger vandrarvild said...

Hur ser pälsängrar ut då?
Fast jag har inte sett några underliga insekter här, gör jag det kommer jag bli manisk tills de är borta. Får jag kackerlackor skulle jag tvinga min hyresvärd att ringa anticimex för då finns de ju i hela huset,. FAtta att det räcker med att EN enda överlever. Smarta varelser, de är det enda som överlever kärnvapenstrålning och skit, överlevarna nr ett.

17 november, 2005 22:14  
Blogger kreti och pleti said...

Så här ser de ut:

http://www.anticimex.se/default.asp?objectid=419

Det går inte att städa ut dem. De bor i golvspringor och bakom lister. Och har en granne fått dem brukar de sprida sig snabbt.
Om man får kackerlackor hjälper nog inte anticimex heller. Det är bara att bränna sitt bohag, klä av sig naken och raka av allt hår innan man klorinerar sig ordentligt och börjar om någon annanstans.

18 november, 2005 11:12  

Skicka en kommentar

<< Home