tisdag, september 20, 2005

Dagens mantra

"Det är bara idag och imorrn, det är bara idag och imorrn, det är bara idag och imorrn..."

Mantrat om två dagars inhopp i växeln där jag sommarjobbade.


Jag steg upp fem imorse.
Jag kan inte ens gå på toa utan att behöva ha nån som vaktar växeln, utan att stoppa ner lådan med alla nycklar, pengar och lunchkuponger så att de inte nås utifrån.
Om jag inte dricker tillräckligt blir jag migränig.(japps, det är ett ord. Nu är det det).Om jag dricker för mycket får jag sitta halva dagen här och vara extremt pinknödig.


Är inte 'pink' ett ganska underligt ord på svenska?

5 Comments:

Blogger crrly said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

20 september, 2005 10:26  
Blogger crrly said...

Jag skrev migräning i en blogg häromveckan!

Pink är jättekul. Brukar inte Jesper vara ganska pinknödig?! ;)

20 september, 2005 10:26  
Blogger vandrarvild said...

jo, jesper är ofta pinknödig.Inte drar han sig för att säga när han ska bajsa heller. *haha*

Imorrn kanske jag kan ringa dig!
kramkram!

20 september, 2005 11:12  
Blogger crrly said...

*s*


Jaaa, ring imorgon vid 20--21-tiden eller så! :) KRAM!!

20 september, 2005 12:09  
Blogger vandrarvild said...

Fast imorrn vid 20-tiden ska jag på bio. Vad gör du kl 18-19 ungefär?

20 september, 2005 13:46  

Skicka en kommentar

<< Home