onsdag, augusti 24, 2005

fulbloggande

jag sparar fler och fler inlägg som drafts och vet inte om jag ska publicera dem här eller inte.
Inatt skrev jag ngt om tomhet och kärlek.
Nyss om att jag vill hångla med sms-killen. Inget av dem passar min nyvakna sinnesstämning så jag sparar dem till senare.

Eller jo, hångla vill jag ju göra såklart, men är det okej om jag äter frukost först? Vi kommer nog inte ses idag ändå, kanske fem minuter inatt, fem minuter som vi knappt hinner prata(eller hångla) på för hans hund är med och den vill ha massor med uppmärksamhet, så vi sitter nära varandra i soffan och pillar med varandras fingrar och kollar på hunden. typ så.
Vi kanske borde ses utan vovven nån dag snart...

Hur som helst så ska jag ut och cykla med en intillspringade P snart, och jag är mitt i frukosten. Jag är jävligt osocial idag men om jag börjar stanna hemma sådär blir jag snart värre så det är bäst jag är ute bland folk varje dag.


Jag ser Amanda överallt. Det är ju inte Amanda på riktigt då men tjejer som påminner jättemycket om henne. Har sett Amandorna i säkert två veckor nu och börjar fundera på om det kanske är så att jag ska höra av mig till henne, till den riktiga Amanda.
Jag vet inte ens om hon är kvar i Uppsala. Det är hon nog, hon skulle läsa nått program så hon har nog just börjat plugga igen.


Plus att jag drömde om Lina inatt. Hon pluggade tillammans med Amanda och mig. Lina är en falsk slyna. I drömmen hittade jag hennes plånbok men reagerade inte över namnet som stod överallt innan jag vaknade. Det enda jag tänkte på i drömmen var att hon hade massor med andra människors id-kort.
Det är kanske inte så underligt med tanke på att jag vet att hon är en two face och beter sig helt shizofrent.
Jag tycker lite synd om henne och hon skulle avsky att jag gjorde det.
Jag måste erkänna att det ger mig en viss tillfredställelse.


något fräser i köket. Katt? Vatten på varmt platta?
Hm, mina ägg är nog gröna nu.