torsdag, juni 07, 2007

vridet, sjukt och äckligt.

I någon av gratistidningar som man får påprackade sig så snart man närmar sig centralstationen stod det att nån sajt som heter "pedofil.se" nu ligger på nått svenskt webhotel efter att ha blivit utkastat från ett danskt.
Tydligen ska det "bara" vara ett pedofilforum där det diskuteras vid vilken ålder barn kan ha sex. Eftersom jag lämnade tidningen på ett säte någonstans så minns jag inte vem som sa det, antagligen den ansvarige för webhotellet, men ändå förundras jag över det där att en viss typ av människor samlas på ett forum och diskuterar när det är en bra sexålder på barn. "Är de knullbara när de är 7 eller måste man vänta ända tills de är 11?" Eller vad?

Att det ens är tillåtet. Okej är det ju inte, men tillåtet, eftersom sajten nu ligger uppe.

Jag vet inte i vilken ände av "sjukt" jag ska börja.

Etiketter: , ,

1 Comments:

Blogger Mr K said...

Sjukt är ordet men det är ju bara att inse,det är ju bara pedofiler som hänger där,att de sedan har lite olika undanflykter för varför just de inte är pedofiler är ju en annan sak...

10 juni, 2007 19:35  

Skicka en kommentar

<< Home