lördag, juni 02, 2007

fotboll mellan sverigedanmark ikväll och tydligen ska de ha stor skärm och visa matchen i folkets park och till och med jag tänkte kolla på den även om jag egentligen skiter i vem som vinner för det är inte viktigt men det verkar vara lite av en folkfest och att sitta ute - OM vädret ändras och det blir varmt och soligare framåt eftermiddagen- verkar vara lite schysst och ett helt okej sätt att avsluta lördagen på*.

annars blir det grillning hos martin eller hanna, vi vet inte vem ännu. jag ska leta fram utomhusfilten att sitta på och ta med extratröjan och paraply. för tar man med paraply blir det ju oftast inte regn. jag tänkte se om Murphy går att lura.


*japps, det var en mening det där...

4 Comments:

Blogger Peter Madison said...

Vindstilla, klarblå himmel 22 grader varmt!! Dock ingen storbildsskärm på något torg. Helskumt.

02 juni, 2007 17:27  
Blogger vandrarvild said...

fan, vilken match, helt sjuk. Vi satt i folkets park med en jävla massa folk. Och det var hur bra väder som helst framåt kvällen!
D tycker jag ska fotbollsblogga men jag orkar inte

03 juni, 2007 16:05  
Blogger Peter Madison said...

Jepp...helkonstig match...undrar hur dansken mår idag då???

03 juni, 2007 23:13  
Blogger vandrarvild said...

så jävla klantigt att supportern... snacka om bakfylleångest.

04 juni, 2007 16:49  

Skicka en kommentar

<< Home