fredag, juni 01, 2007

play it again Sam

Fan, jag missade ju fortsättningsavsnittet av Ghost Whisperer* igår, när hon skulle fixa hela frusna flygplanets passagerare.
Nån som vet vad som hände?
Eller vilket avsnitt av vilken säsong det var? Tv4 är kassa på att upplysa mig om just detta(Hela deras sida är f ö dryg och oinformativ).

Var den där nya Robin Hood serien något att ha?


Alla kanaler borde ha en sida om bara repriser och tider för detta.




*Tadaaa, jag följer en serie om spöken. Snarare slukar jag allt som visar någon form av övernaturligt så länge det inte är väldigt B-filmat, som de där serierna på sexan som jag ändå aldrig är hemma till. Sen tittar jag på det där brittiska spökjägargänget mest för att det är kul att se hur skraja de blir och hur hon alltid skriker och springer iväg. Annars tycker jag det är rätt lamt.