fredag, mars 02, 2007

fan för fukking jävla telefonköer hos vårdcentraler, fan för att bli runtskickad för att få veta hur det egentligen funkar med glutenrecepten och ingen vet någonting

men tack för att jag sen fick prata med jättetrevliga dietisten Kristina dubbelnamn Stefanovich någonting genom malmö stads växel, även om det egentligen bara gällde hur allt funkade.

och nu är klockan halv elva, jag är matt som satan och ska sova några timmar igen för att jag vill orka med Köpenhamn i eftermiddag.

Etiketter: , , ,

2 Comments:

Blogger Peter Madison said...

asså....telefonköer är ju fan som Hitler själv i kubik...vilken dåre kom på att världen behöver detta?? Aarrghhh.....

03 mars, 2007 12:03  
Blogger vandrarvild said...

jag vet inte. telefonköer är BARA bra om man kommer fram på en gång.



Det har aldrig hänt mig.

04 mars, 2007 17:55  

Skicka en kommentar

<< Home