torsdag, december 14, 2006

Ki to maj hart

Med tiden har man lärt sig vilka låtar man inte ska gå in och avbryta här: Allt sådant handlande utlöser ett aktivt oljud som man strax efter märker är Darling som ropar nått obegripligt (på skånska?) tills man sätter på låten igen.
En av dem är The Black Heart Procession med The Letter.
Jag vill alltid byta den för jag kan inte med låg musik på morgonen för då blir helt min dag sådan. Men nu lät jag den vara(medan jag höll händerna för öronen och ropade LALALALABINGOLINGOLALALALA i 4 minuter och 29 sekunder?)och eftersom D inte är vid datorn så styr jag musiken från och med nu. I rule. Jag vågar inte gå härifrån.

Nu ska jag öppna mina välkomstbrev från Malmö stad. Jag förmodar att jag fått en sån där fjantig plastnyckel. Är jag den enda som verkligen inte FATTAR varför man får en sån. Okej, "stadens nyckel" yada yada yada, men vad tror de folk gör med den? Och VAAAAAARFÖR fortsätter de skicka sådana till folk. Tänk på miljön för fan. Plastnycklar är totalt onödiga. Skriv ett litet "Välkommen till vår stad" istället. Det känns bättre än att man blir störd på skräpnyckeln som blir liggandes.
Jag borde maila nån kommunsnubbe om det där. Darling gjorde det angående en annan grej och fick svar så snabbt att man häpnar. Inte för att de svarade snabbt, utan för ATT de svarade. Miracles do happen!

7 Comments:

Blogger Unknown said...

Jag fick också en sån jävla nyckel, jag fattar inte heller vad det ska vara bra för! Känns bara tramsigt.

Fika nån gång nästa vecka, baby?
KRAM!

14 december, 2006 18:08  
Blogger Unknown said...

Jag fick också en sån jävla nyckel, jag fattar inte heller vad det ska vara bra för! Känns bara tramsigt.

Fika nån gång nästa vecka, baby?
KRAM!

14 december, 2006 18:08  
Blogger Unknown said...

Jag fick också en sån jävla nyckel, jag fattar inte heller vad det ska vara bra för! Känns bara tramsigt.

Fika nån gång nästa vecka, baby?
KRAM!

14 december, 2006 18:09  
Blogger Unknown said...

Jag fick också en sån jävla nyckel, jag fattar inte heller vad det ska vara bra för! Känns bara tramsigt.

Fika nån gång nästa vecka, baby?
KRAM!

14 december, 2006 18:09  
Blogger Unknown said...

Jag fick också en sån jävla nyckel, jag fattar inte heller vad det ska vara bra för! Känns bara tramsigt.

Fika nån gång nästa vecka, baby?
KRAM!

14 december, 2006 18:12  
Blogger Unknown said...

HAHAHAHAHAHA, det hakade upp sig och du fick visst 5 kommentarer på en gång :) Jag lovar, jag har inte blivit en galen stalker!

14 december, 2006 18:20  
Blogger vandrarvild said...

Hahaha, jo, du är galen, det vet jag ju.... KLART vi ska fika men nästa vecka åker jag till Öret och jag jobbar hela helgen, så fikat får vara på måndag eller tisdag- kom jag på, vi åker på onsdag, men jag tänker att det är tisdag men det är det ju inte, så JAA, vi fikar nästa vecka.

14 december, 2006 18:27  

Skicka en kommentar

<< Home