söndag, december 10, 2006

Inte alla dagar

Alltså. Ibland. Inte alla dagar. Men vissa.

Människor. Jag är så jävla trött på dem. På att de finns, att de är griniga, snåla och inte fattar den mest logiska förklaring eftersom de bara ser någon slags vinning i sin egen avsikt och surnar till när man säger att det inte fungerar så.

Människor är dumma i huvudet.
Ibland. Vissa människor mindre dumma än andra, vissa mer.
40talistgubbjävlar med sitt" Men jag kan MINSANN..." och översminkade 40talistkärringjävlar är tro det eller ej inte lika dryga som den grinige småbarnsföräldern eller bratkillen och de där tonårsbrudarna utan koll.

Jag avskyr tonårsbrudarna.
Dumma. I. Huvudet.
Punkt.
Jag tror på en åldersgräns för dumhet. Det är en viss ålder där något händer i hjärnan på kidsen, oavsett kön, och sen är det kört tills de blivit någonstans över 24 år - undantag finns ju givetvis alltid, såklart.


Jag vill inte träffa folk på en vecka.