söndag, november 26, 2006

biatch

Mitt jobb skulle vara så mycket trevligare och roligare om det inte vore så att en del, som jobbat där längre och är lite old school, alltid känner att de måste hacka på allt man gör. Inte för att det är fel, utan för att de inte har empati eller logik nog att tänka själva och därmed se lösningen på problem som uppstår.

Jag var rätt förbannad på det hela ett tag och funderade, moget nog, på att maila chefen och skriva om det som stör, men vad ska jag skriva då? "Hej, jag är inte gammal nog att lösa den här konflikten själv, kan du hjälpa mig"? eller "En annan av dina anställda är en känslomässig idiot som finner fel i allt som alla, utom sina närmaste vänner(för de jobbar naturligtvis där de med och håller varandra om ryggen hela tiden), gör. Pliis pliiiiis Båssen, hälp mi!".

Äh, fan, jävla bajs, människor är idioter och jag ska sova nu. Jag har rätt, de har fel, stick och brinn biatch