måndag, oktober 02, 2006

I had a dream

Jag drömde om utomjordingar och konstiga signaler på radion och fyrtal av någonting som fick bilar att sprängas. Det slutade inte lyckligt och jag kunde inte hitta mina svarta trosor. Don´t you just hate dreams like that; man vaknar aningens förvirrad över att man inte är den som får säga "you" i drömmen eftersom det då hörs att man är närking och den där dryga killen från festen trängde sig in i mitt rum när jag ville vara ensam så jag blev riktigt otrevlig mot slutet och kastade ut honom och skrattade åt det.

2 Comments:

Blogger Peter Madison said...

Bara så du vet är utomjordingar snälla...!:-)

02 oktober, 2006 14:13  
Blogger vandrarvild said...

en del av dem i alla fall. de som oftast är i mina drömmar är jättesnälla, och roliga, men de här elaka var mer... mekaniska. Jag gillade inte dem, de var som en blandning mellan apa och katt :(

02 oktober, 2006 18:40  

Skicka en kommentar

<< Home