tisdag, september 26, 2006

Födelsedag

Åh!
Bra födelsedag.
Jordens bästa Darling.
Vi traskade runt på stan och käkade lite och D köpte mig en grön/grönish höstkappa i present och vi kollade på saker tills Darling lurade mig in på en vegetarisk restaurang och S och J kom in och överraskade. Så en veggiemåltid och två flaskor vin senare är jag mätt, nöjd och glad. Trots att jag är 32 *Åldersnojjan klampar vidare till takterna av Hajen-soundet. Dom dom... dom dom...dom dom dom dom dom dom dom dom...ja, ni hajar..*.

Dagen började ju med att syrran ringde och grattade genom att väcka oss(det är okej, syster yster, det var ändå dags att vakna), senare ringde E med hälsningar från mamma och pappa. Jag fick ett MMS av Sofia som jag kollade innan vi drog på stan.
Trots att vi fick krångla en timme på Svensk kassaservice för att fixa mitt nya id-kort så hann vi med annat: Jag letade efter såna där roliga leksaker som förvränger ens röst(jajaa, jag är 32, skit i det, de där sakerna är ROLIGA!) när H-darlingen ringde och....

Det har varit en bra födelsedag helt enkelt. Och nu, nu sitter jag här och är alldeles lagom lullig och ska dricka vatten så att jag inte blir bakis för imorrn ska vi till tatueraren med S som ska gadda sig för första ggn, och sen blir det Köpenhamn och D som alla gånger kommer att försöka tvinga i mig bärs och där jag, som kommer protestera en aning men dricka ändå så länge jag inte får kväljningar....

1 Comments:

Blogger Maria said...

Låter som om du har haft en bra födelsedag :)

27 september, 2006 10:23  

Skicka en kommentar

<< Home