torsdag, september 28, 2006

Da fellashiiiip of da ring, mannen!

Jag och D ska starta en ny superblogg för lite mer seriösa diskussioner, och bjuda in några andra utvalda bloggare. Mer informativt., mer nyhetsdiskussioner, mer... ja, det bestämmer vi allt eftersom. Det är ju inte vår blogg egentligen.
Jag har redan bjudit in K-kvinnan att vara med i bloggandet, och eftersom hon är intelligent som få och klok som fan så kommer det bli bra. Vi bjuder in sju personer till, till att börja med, så får vi se hur det hela fungerar och vad som händer sen.

Så jag återkommer om det där(eller detta där/här som man säger i skåne)

1 Comments:

Blogger Peter Madison said...

Åhå...spännande! Har faktiskt saknat det där lite seriösa. Faktiskt. Alltså inte här utan ett "Forum" där man kan ventilera saker å ting på ett ställe som är genuint seriöst. Min blajblogg blandas det friskt mellan kanelbullar och galaxer just nu...lite spretigt sådär. Ibland vill jag kunna vara allvarlig utan att känna mig apjävlatråkig... Kör hårt VV/D...!

29 september, 2006 01:58  

Skicka en kommentar

<< Home