tisdag, oktober 10, 2006

Hallelejuja

Äh, nu orkar jag inte pilla mer med bloggen idag. På den här datorn är i alla fall arkiven tillbaka, och sidogrejen åker inte ner. Hallelejuja. Imorrn ska jag pilla med färgtoner och teckensnitt, men nu får det räcka.

annars är det en sån där dag idag, när jag sätter på mig kläder ut och in och bakofram(som en treåring) och nästan stoppar ner fingret i vatten som ångar för att känna om det är varmt innan jag inser den enkla tumregeln"ryker det om vatten så är det i allmänhet rätt hett". Ta daa, hur står det egentligen till med närvaron och vart har jag egentligen tankarna?

Det är en sådan dag. Hårborsten har inte hamnat i kylen ännu, men det beror på att vi tvättar och jag inte har borstat håret ännu. D målar taket i badrummet och jag läser Pessoa och stryker under alla rader som fastnar i hjärtat på ett eller annat sätt.
Allting ackompanjerat av EmmyLou Harris samt nostalgilåtar. Nyss började det regna och om jag kunde så skulle jag stänga balkongdörren för att alla målarfärgsångor ska stanna här inne, men Darling blir snurrig och får huvudvärk. Jag får sniffa en annan dag helt enkelt.

6 Comments:

Blogger Fröken Smilla said...

Jag tycker det blev jättefint! Färgerna klär dig. Och menyn halkar inte ner hos mig nu, jättebra.

10 oktober, 2006 16:54  
Blogger vandrarvild said...

YEAH! utmärkt! Jo, grönt är min färg, och eftersom den andra layouten bara krånglade så var det lika bra att börja från början :)

10 oktober, 2006 17:04  
Blogger Peter Madison said...

Jahaja..här händer det grejer. Hur har du gjort för att ändra detta utan å sabba allt det gamla....?

Du, det blev ju fint också!

10 oktober, 2006 19:05  
Blogger vandrarvild said...

Madison: man sparar bara alla länkar och shit som man lagt in extra på templates och sen byter man tema och håller en tumme att det ska funka. Men vi(för D hjälper till när jag tappar tålamodet, haha) ska pilla med att ändra färger mer en annan dag.

11 oktober, 2006 12:46  
Anonymous Anonym said...

Ja vi har alla sådana dagar. De kommer lite för ofta ju äldre man blir tyvärr. På mig uttrycker det sig så att jag säger fel ord, typ på möten och så. Afasi tror jag det kallas! Ha en bra dag! Kram Andrea

11 oktober, 2006 13:11  
Blogger Peter Madison said...

Oki. Funderar på att möblera om lite i det virtuella rummet...Känner jag mig själv, vilket jag gör, så är risken eller chansen!? överhängande att det blir skit av alltihop och allt försvinner ut i rymden av ettorochnollor... men va fan...ingen minns en fegis...

11 oktober, 2006 14:53  

Skicka en kommentar

<< Home