måndag, oktober 02, 2006

Erövrare

Ack, ännu en dag av erövrande av Malmös gator, jag går där jag tidigare inte satt min fot och låtsas inte om att jag inte har en jävla aning om vilket håll som är hem.
Flera timmar senare kommer vi hem med fynd vi är hyfsat nöjda med - och jag är skyldig D ungefär 600 pix. Medan han är på fotboll så gör jag ett nytt försök till erövrande av köksbänken men jag kommer inte riktigt så långt som jag önskat; mina erövrarkrafter har tagit slut och jag blir sittandes hungrig framför Vänner och funderar om jag ska våga mig på att färga håret, ännu en sak att erövra, det får vara dagens tema

2 Comments:

Blogger K said...

men visst är det skitskönt när hårfärgningen är över eller när tvätten är över...
jag är back on track och har lyckats skriva FYRA inlägg idag.
hurra! ;)

02 oktober, 2006 21:44  
Blogger vandrarvild said...

skönt att ha dig tillbaka! Jag är väl den enda som varit inne och kollat med jämna mellanrum och väntat på att du ska få tummen ur och börja blogga igen. Eller, man vill ju gärna vara den personen i alla fall, haha.

03 oktober, 2006 10:27  

Skicka en kommentar

<< Home