torsdag, september 21, 2006

vad är det för dag idag

Nu har jag mailat ett fett mail till Moisthlm om affirmationer, bakat bröd och fixat alla lösa papper om boken i en enda pärm. Jag har glömt äta. Om en timme kommer pappsen och hämtar mig för att vi ska fira en semi-födelsedag innan jag drar till skåneland och tillbringar födelsedagen där. Först ut att gratta mig var i alla fall Spacelounge, tack tack. Jag funderade lite på om det var onsdag eller torsdag idag men kom på att det nog är torsdag och det betyder att det är nya avsnitt av Veronica Mars ikväll, det tackar jag för. Efter det ska jag sova, för mitt tåg går plågsamt tidigt imorrn. Men först ska jag hem och käka tårta och få en present som i bästa fall blir en godispåse och en hundralapp. Låter jag otacksam nu kanske. Inte meningen, man blir så lätt cynisk.

1 Comments:

Blogger Peter Madison said...

heh...har gått den stora bloggrundan och har varit hos Moisthlm där hon talade om affirmationer. Skulle kunna sätta en tusenlapp på att hon varit i kontakt med dig och mycket riktigt nu när jag är här så visar det ju sig...allt hänger ihop så även idag. Skönt.

Ät tårta för mig också!

21 september, 2006 17:31  

Skicka en kommentar

<< Home