torsdag, september 21, 2006

Drugs don´t do it for me anymore

Hittade den här länken hos den Exellenta Hittegodsexpeditionen och jag vet inte om jag ska kväva en suck, fnissning eller bara skratta. Han har rätt. Droger numera är mesiga. Dags att lägga av.

och rätta mig om jag har fel, men är det inte den här personen som Johnny Depp baserade Jack Sparrow på? Är det inte den här personen som ganska nyligen ramlade ner från ett träd, eller om det var en palm.

Oh, nu ler jag lite igen. Minsann.

2 Comments:

Blogger Peter Madison said...

Gamle Keith är ju lite farlig, faktiskt. Ett dåligt föredöme för ungdomen ja för alla uppåtgående varelser...
Den mannen har väl provat på alla droger som finns får man förmoda och har varit i kontakt med döden mer än nån annan nu levande men ändå liksom alltid krånglat sig ur dödens grepp. Sensmoralen blir ju nästan då att droger är i princip helt ofarligt eftersom den gode Richards ändå överlevt alltihopa. Om man nu tänkt att smådroga lite så där på hobbybasis och inte hålla på som den stenade stones mannen, då torde ju droger i princip vara hälsosamt....eller?? hmm...mitt råd är dock att stay away from skiten kids....

21 september, 2006 02:09  
Anonymous Anonym said...

ha, ha. Nu gillar jag ju jack/johnny men det var iallafall humor! Jag skrattar iallfall i all tysthet.

24 september, 2006 21:49  

Skicka en kommentar

<< Home