tisdag, september 19, 2006

man kan drunkna i det

Mer tjuvlyssnat.se

Almedalsveckan, Gotland

Sverigedemokrat: Här, ta lite information!
Kille 20+: Nej, jag vill inte ha!
Sverigedemokrat: Men kom igen, ta lite info, lita inte på vad media skriver.
Kille 20+ (trött): Nej men ärligt... jag vill inte ha, jag gillar verkligen inte er!
Sverigedemokrat: Men sluta vara så fördomsfull!


Elektronikaffär, Helsingborg
Man 50+: Jag kan bara få in Playboy-tv mellan tolv till fyra på natten.
Butiksbiträde: Men Playboy sänder bara på dom tiderna.
Man 50+: Det är fel på boxen, jag vill kunna titta när jag vill!
Butiksbiträde: Vi säljer bara elektroniken, du får ringa Playboys kundtjänst.
Man 50+ (irriterat): Ni har lurat mig, jag vill att ni fixar Playboy åt mig!
Butiksbiträde (lugnande): Kan du inte kolla på några av alla dina andra kanaler på dagen och sen på Playboy på natten?!
Man 50+ (skrikandes): SKIT i Discovery, SKIT i Eurosport, jag vill se PLAYBOY!

Buss, Teckomatorp
Tjej 20+: Och så hade jag födelsedagsfest i helgen med tjejerna...
Kille 25+: Jaha, var det roligt?
Tjej 20+: Ja det var jättekul, tills en av tjejernas mamma ringde och sa att tjejens pappa hade dött.
Kille 25+ (ser ledsen ut): Åh nej!
Tjej 20+: Ah, jag vet, så jävla dålig stil att ringa och förstöra en fest sådär.

2 Comments:

Blogger Peter Madison said...

Allvarligt, är det på riktigt. Sant. I verkligheten liksom...?!

19 september, 2006 23:03  
Blogger vandrarvild said...

folk skickar väl in saker de hört i tunnelbanan, på affären o s v, så det tror jagh säkert det är. Människor är ju rätt roliga...

19 september, 2006 23:51  

Skicka en kommentar

<< Home