fredag, september 01, 2006

tänker saker som

whaddafugg. jag har ätit kasst idag och druckit en massa te.
Min mage morrar oroväckande i stil med magkatarr och jag stirrar i kors av trötthet. jag tänker saker som: Hoppas mamma gillade presenten, för pappa nappade på förslaget på en sekund så nått bra måste det väl ha varit, filmen på teve var lite läskig, nu klampar grannen ovanför sådär igen och undrar vad darling tänkte när jag en smula stirrig ringde honom* efter att ha lämnat den skriftliga uppsägningen i hyresvärdens brevinkast Är du säker på det här, gör vi rätt nu då, är du säker? Fast han lät hur lugn som helst och sa att det där fixar sig och jag är innerligt tacksam att han sa det där för då kunde jag släppa det, undrar när jag ska lära mig gå i de där skorna jag fick idag, klackarna är fan en decimeter höga, jag måste öva hemma för det är pinsamt att vingla omkring på stan, det är så jävla schysst att mamma handlade lite till mig idag trots att hon kräver att jag ska ta hand om henne när hon blir gammal. fan vilken usel dotter jag är, haha. Måste jag kissa, nej jag väntar. Jag gillar möllevångsfestivaltrycket på den här tröjan men nästa år borde de ha lila tröjor med vitt tryck, eller svarta med vitt tryck för jag tror folk skulle köpa dem lite mer då och nu har jag spillt nått på tutten, ska jag verkligen inte gå och kissa ändå? orkar inte gå, fast jag vill ha vatten, kan det inte finnas nån musik som jag hellre vill höra inatt för jag vet inte vad jag ska lyssna på, och vad var det där för ljud egentligen? nu glömde jag fråga nina vad hon pluggar och det där fodralet ser ut som om det kommer ramla ner snart, orkar inte. borde sova, internet är så jävla tråkigt om nätterna egentligen, jag orkar inte prata på msn längre, gör jag sådär igen nu, att jag drar mig undan människor för att det känns lättast, eller är det för att vi aldrig var så bra vänner att vi kan snacka om allt. jag vet inte. mamma kommer säkert måla blomstertavlor nu, eller sneda hus. coolt om hon är skitbra på att måla, när jag var yngre sa hon nått om att hon velat gå konstskola men att det var sånt man inte gjorde på 60talet så hon skaffade jobb på tempo istället men hon kanske är skitbra på att måla. eller så får vi alla tavlor i julklapp, tänk om de är helt fel, vad gör man då, måste man ha dem uppe för att det är ens mamma som målat den. darling har inte varit inne på min blogg idag jag fattar inte riktigt statcounter, vad ska jag med allt det här till egentligen, måste jag veta vilka som läser fast den där som är inne 255 ggr på kort tid; är mitt liv så intressant. ja, det är det nog, hehe, jävla mage, imorrn kommer jag inte vakna av jävla fukking byggarbetarna klockan halv åtta, fast barnfamiljen brölar väl i trappen bara för det, är det bra väder ska jag sitta och läsa ute nånstans, jag fattar inte hur jag ska få plats i Ds lägenhet och nu planerar han en massa saker och jag vet inte hur jag ska få rum i alla det där planerna, fatta att jag sagt upp lägenheten, läskigt ju fast kul. äh, jag måste fan kissa ändå. mitt knä värker, jävla mage och fan vad de klampar, jävla mongogrannar, fast hon är trevlig i alla fall



*Jag ringde en signal och lade på, så ringde han upp efter några sekunder. Jag kanske får omformulera mig till att jag var den som först tog kontakt med honom.