lördag, augusti 19, 2006

Dags för Malmö igen

Nu har jag redan frågat* Darling-D om det var okej att jag kommer, och det var det ju givetvis så om allt går som det ska så får jag gratis skjuts till Malmö på tisdag.

Så den chansen måste jag ju bara ta, eller hur?

Visserligen åker vi kl sex på morgonen men jag har redan sagt att jag kommer att sitta i baksätet och sova och därför kommer att vara till föga besvär för M** som kör. Han ska på jobb, och får väl släppa av mig någonstans där i Malmö jag känner igen mig. Fast om han släpper av mig utanför Ds lägenhet så går det ju bra det med...

Hur jag kommer hem?
Ingen aning.
Som vanligt.
Pengar? Nej, fortfarande pank. Ska tigga 300 pix av pappsen.

Men jag får helt enkelt lita på att saker ordnar sig, eller hur!

*Jag kände att jag ville fråga om jag kunde komma istället för att bara säga" Jag kommer på tisdag!".
** M är min svåger. Vi har noll gemensamt och har kanske bytt 100 ord de senaste 15 åren. Men jag ska som sagt sova under hela resan...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det blir en låång drive.. från Örebro till Malmö.. men väl värt det.. :)

19 augusti, 2006 12:32  
Blogger vandrarvild said...

äääh, jag ska sova!!! Det är fördelen med att inte ha körkort: Man behöver inte bry sig om körningen alls...

19 augusti, 2006 14:14  

Skicka en kommentar

<< Home