fredag, augusti 18, 2006

fotboll

Jag har sett på fotboll idag.
Jag. Fotboll. Inse!
Humor juh
.
Jag tyckte Darling lät lite väl skadeglad när jag berättade det, ungefär som om han tänkte
HAH! I KNEW IT! och tror jag är helt hookad nu.
Fast det var ju bara att sitta där och följa bollen med blicken och klappa lite snällt när nån gjorde mål eller nästan mål.

Så okej, baby, jag följer väl med på nån jävla match nån gång.
Men bara om de vinner!
Och så vill jag ha godis. Nån jävla muta är jag allt värd.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja, ibland gör man saker som överraskar en själv :) Jag befinner mig fortfarande i chocktillstånd efter att ha inlett dagen med en timmes rask promenad. Mig veterligen har det nog aldrig hänt förut.

19 augusti, 2006 10:28  
Blogger vandrarvild said...

Oj. jäklars. Själv har jag inte förvånat mig själv speciellt mkt idag, men när jag tänker på matchen igår så är det faktiskt rätt underligt att jag inte gick efter halva plus att jag dessutom applåderade lite när det gjordes mål. Laget jag höll på vann dessutom. Det var nog min första hela fotbollsmatch. Det är inte utan att jag är en smula skraj för mig själv.... :|

19 augusti, 2006 13:34  

Skicka en kommentar

<< Home