fredag, augusti 18, 2006

jävligt smidigt

Nu har jag tänkt på det här ett bra tag, och jag vet ju att blogger inte är jordens smidigaste sajt att ha sin blogg på, men jag märker att inlägg och kommentarer faller bort, olika inlägg för olika gånger jag kliver in på min egen sida. Man måste uppdatera två tre ggr för att det ska komma tillbaka. Och ibland när det står noll kommenatarer så har jag ändå fått en. Som jag inte tittar på eftersom det står noll.

jävligt smidigt. jävligt störigt.

och ja, jag kanske är en liten smula irriterad för att jag måste ringa de där jävla samtalen IGEN. De jag bävade för i måndags. Företag kan inte tänka själva, så man måste ringa dem tre fyra gånger för att något ska hända. Fan. Jag tycker inte om det, inte alls.

Mamma ringde, tydligen har jag namnsdag idag.
Grattis alla Lena och Ellen på namnsdagen.
Själv har jag inte firat en namnsdag i hela mitt liv, men hade vi varit en familj som gjort det kunde jag ha lagt på två namn till efter mitt Lena XXX(tantnamn), innan XXX(efternamnet). *haha*
Nä, okej, jag skämtar. Trots misären. Jag borde satsa på en karriär som stå upp-komiker. Inte.

äh, nu ringer jag dem. Igen. fan fan fan

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Riktigt konstigt att jag varit här ett par dagar och MASH inlägget har varit överst hela tiden..och det stod att du hade inga kommentarer fastän flera st hade kommenterat (däribland jag). Så tänkte jag: Nä nu jävlar ska jag se om något är fel och så uppdaterade jag och då dök jättemånga nya inlägg upp. :S

18 augusti, 2006 19:13  
Blogger vandrarvild said...

jag vet, visst är det störigt. Så bar anär jag sitter här i någa minuter så brukar jag uppdatera flera ggr för om man är inne och skriver något är det ju inte säkert att det inlägget dyker upp. *suck*

18 augusti, 2006 23:22  

Skicka en kommentar

<< Home