fredag, juni 09, 2006

X-L

Jomen tjena...

"Lena, kan du göra en excel* med kolumner som de anställda kan skriva ner namn, avdelning och anställningsnummer på ifall de är intresserade av den här samlingskvällen nästa helg?"
"Jadå, klart jag kan!"
Säger jag käckt.

Mmmhmmm...
Så, hur gör man då?
Efter en massa pillande och samtal till syster och en miljon utskrifter som ser helt fel ut så lyckas jag i alla fall skriva ut ett papper som är tre kolumner på. Wo hoo!

Det är inte snyggt, men det ÄR.

*Ja, hon sa så, det lät lite skumt, eller hur?

2 Comments:

Blogger deusexmach said...

Din första excel baby...jag är så stolt. Ännu en milstolpe på meritlistan.

10 juni, 2006 09:12  
Blogger vandrarvild said...

JÄÄ! jag vet! Nu har jag excel-vana med. Ska genast skriva det i mitt CV!

10 juni, 2006 20:40  

Skicka en kommentar

<< Home