lördag, juni 10, 2006

soljävel

Jaha, här ska man vara ärtig och piffig* och sitta lite i solen.
Och nu bränner det på mina axlar. Tack för den fanjävlaskitsolhelvete, tro för fan inte att jag kommer besöka dig imorrn igen!
Fast jag fick lite färg på benen. Jag kanske kommer på besök ändå, fast i t-shirt. Och utsläppt hår. Måste ju även skydda my precious öron.




* Skulle nån kalla mig ärtig eller piffig förutom jag själv skulle jag säga upp all framtida kontakt med den personen.... *hahaha* Dumpade ju en kille jag dejtade för att han kallade mig 'käck' så...

2 Comments:

Blogger deusexmach said...

jaha här försöker du leva upp till myten om den svenska huldran, så går det bara fel. "Framgång börjar med en lätt solbränna" så jag tycker att du med gott samvete kan surfa dig genom sommaren i nätets stålblå ljus.

11 juni, 2006 11:36  
Blogger vandrarvild said...

äh, jag går ut i t-shirt istället....

11 juni, 2006 11:43  

Skicka en kommentar

<< Home