onsdag, juni 21, 2006

stackars stackars stackars Lena

Jag har fått nio timmars sömn på två dygn- jag är utmattad och kaffe hjälper inte utan jag sitter mest och stör mig på hur surt det smakar i munnen när man druckit det. Jag vill bli pigg NU.
Men med detta och rubriken är det kanske slut på ömkandet.


Det är i alla fall kul på radio; det roar mig (det är rätt mycket som roar mig) att programmet kallas "Programmet som ännu/fortfarande inte får heta bögradion" vilket naturligtvis får varenda lyssnare att kalla det för just Bögradion. Jag gör det i alla fall,. och jag säger det nu:
Låt det heta Bögradion. Det är alldeles lagom grabbigt för det. Och han är ju med. Han vars namn jag inte vågar stava[: Öjz Nudjänn] men han är ståuppkomiker och skämtade en gång om kurder "Kurdparkering, kurdvagn, kurdtjänst".
Roligt.

Men sen.... åååh, sen är det Krister med Morgan. Ja, programmet heter Krister. I P3, kl 14.03. Progamledaren låter hur söt som helst och heter Morgan. Lyssna på det. Jag skrattar alltid åt någonting de säger.
Om vi hade tillåtelse att gå in på sr.se härifrån skulle jag lätt länka till sidan men då flippar dataavdelningen ur så jag låter nog helst bli. Jag tror jag får blogga på ren nåder nämligen...

1 Comments:

Blogger crrly said...

Christer är vegan! Jä!! Supersöt dessutom. http://www.vegan.nu/archive.php?id=3082

21 juni, 2006 19:54  

Skicka en kommentar

<< Home