torsdag, juni 22, 2006

glad midsommar!

Fukking jävla migrän idag. Jag som vill knula och hångla men nejnej, Lena ligger med svart tröja över ögonen och lyssnar på matchen mellan japan och brasilien som Darling kollar på. Har haft huvudvärk i flera timmar medan jag satt och åkte runt halva skåne, men missförstå mig rätt, det var jättetrevligt och roligt men jag hade ändå migrän. och nu, en snabb surf för att föra över pengar till Darling och sen hämta vatten och ligga mer under tröjan för att stänga ute ljus.

men annars, annars har jag det bra. svarar på kommentarer en annan dag.
Glad midsommar på er!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

krya på dig och glad midsommar! :)

23 juni, 2006 13:21  
Anonymous Anonym said...

Glad midsommar på dig med.. lite sent, men det gör inget :D

25 juni, 2006 11:29  

Skicka en kommentar

<< Home